پیشنهاد ویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
تلفن ثابت
تلفن همراه

طراحی سایت در شیراز

google adwords یا تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات گوگل

 google adwords یا تبلیغات کلیکی چیست؟


Google adwards فرم تبلیغاتی آنلاین اجرا شده توسط گوگل است که به شما اجازه می دهد تا برای نشان دادن آگهی های تبلیغاتی برای کسب و کار خود در موتورهای جستجو گوگل  سرمایه گذاری کنید.  تبلیغات کلیکی گوگل،  در واقع نوعی از آگهی تبلیغاتی متنی است  که شما  مبلغ روزانه و کلمات کلیدی را  مشخص میکنید ، گوگل آگهی شما  را در بالای همه جستجو ها نمایش داده و به ازای هر کلیک مبلغی را از   هزینه شما بابت تبلیغات کلیکی  ، کسر خواهد کرد.

 

Adwards به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مبتنی بر وب شناخته می شود زیرا کلمات کلیدی ای را اتخاذ می کند که  می توانند تبلیغ را دقیقا به کاربران وب ای که به دنبال اطلاعات درباره یک سرویس یا محصول خاصی هستند ، ارائه کند.

 

یکی از  کار آمدترین روش های بازاریابی اینترنتی و  تبلیغات  در فضای آنلاین ، تبلیغ در موتورهای جستجو میباشد.Google به عنوان پر طرفدارترین موتور جستجو در جهان پیشتاز ارائه این خدمات است .


هنگامی که  کاربر  کلمه کلیدی خاص را به عنوان یکی از کلمات کلیدی جستجو می کند در صفحات نمایش جستجو  ، شما متمایز  و شاخص تر از از رقبای تجاری خود  نمایش داده میشوید . و با این روش تبلیغات شما فقط برای جستجوگرانی نشان داده میشود که  در جستجوی محصولات و خدمات شما می باشند .
مشاوران بازاریابی و طراحی سایت شما  باید  بر اساس میزان جستجو کلمات کلیدی و آنالیز  آن  ، برای هر گروه از محصولات تجاری شما ، شرح های تبلیغاتی و کلمات کلیدی مختص همان گروه را انتخاب کنند .


 قابل ذکر است که نمایش متن تبلیغات  در گوگل رایگان است . شما فقط بابت کلیک های انجام شده روی متن تان ، مستلزم پرداخت هزینه هستید.

 

با تبلیغات کلیکی گوگل ،شما به سرعت میتوانید به میزان  تقاضای یک محصول بر اساس کلمه کلیدی خاص  در بازار هدف خود  پی ببرید.اگر کلمه کلیدی شما  که مربوط به محصول خاصی هست ، به میزان قابل توجه ای کلیک خورده باشد بدین معنا هست که شما در بازار آنلاین دارای کلمه کلیدی و محصولی برنده هستید..

 

تبلیغات کلیکی گوگل  می تواند در هدایت  هدفمند  بازدید کننده به وب سایت شما  موثر واقع شود .جستجوگران در هر یک از موتورهای جستجو ، مشتریان  بالقوه هستند، با آنالیز دقیق کلمات کلیدی و انتخاب آنهابرای تبلیغات متنی و داشتن محتوای مناسب در وب سایت تان ، شما به راحتی می توانید این مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

 

1397/08/23 - 09:38:09