پیشنهاد ویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
تلفن ثابت
تلفن همراه

طراحی سایت در شیراز

Bootstrap چیست؟

Bootstrap چیست؟

بوت‌استرپ یک چهارچوب قدرتمند برای توسعه سریع و آسان وب است که شامل قالب‌های طراحی براساس HTML وCSS است. کاربران معمولا با این قالب‌ها رو به رو هستند.تایپوگرافی، فرم‌ها، دکمه‌ها، جداول، نقشه‌ها، نوارهای کشویی، هشدارها، مدال‌ها، صفحات آکارئونی، علائم چرخان وبسیاری دیگر مواردی از این قالب‌ها هستند. علاوه برآن‌ها می‌توان به جاوا اسکرپت‌ها اختیاری اشاره کرد.
بوت‌استرپ همچنین این توانایی را به شما می‌دهد که صفحه مورد نظر خود را با کم‌ترین تلاش طراحی کنید.


مزیت‌های Bootstrap

بزرگ‌ترین مزیت آن استفاده ازمجموعه رایگان ابزارها است که منجر به طراحی صفحه‌ انعطاف پذیر و کاربردی وب و اجرای رابط اشتراک دهنده‌ها می‌شود.
علاوه براین با استفاده ازداده‌های APIs بوت‌استرپ می‌توانید اجزای ارتباط دهنده پیشرفته‌ را مانند Scrollspy و Typeaheads  را بدون نوشتن یک خط ازجاوا اسکریپت خلق کنید.


دلایل استفاده از بوت‌استرپ:

- صرفه جوی در زمان:

شما می‌توانید با استفاده ازقالب‌های پیشنهادی بوت‌استرپ و تمرکز برکلاس‌های آن درزمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

 

- ویژگی پاسخگویی:

با استفاده ازبوت‌استرپ شما به آسانی می‌توانید طرح‌های پاسخگوایجاد کنید. این ویژگی بوت استرپ صفحات وب را به صورت کاملا مناسب در دستگاه‌های مختلف و صفحه نمایش‌های گوناگون بدون هیچ گونه تغییری ظاهرمی‌کند.


تداوم درطراحی:

تمام اجزای بوت استرپ، قالب‌های طراحی و سبک کار را ازطریق یک کتابخانه مرکزی به اشتراک می‌گذارند، به طوری که طرح‌ها و صفحه‌بندی‌های وب، درطول توسعه کار دائما پیشرفت می‌کنند.


سادگی بوت‌استرپ:

استفاده از آن بسیار ساده است هر کس با دانش اولیه‌ی از HTMLو CSSمی‌تواند بوت‌استرپ را گسترش دهد.


سازگاری با مرورگرها:

بوت استریپ با مرورگرهای جدید ایجاد شده و با تمام مرورگرهای جدید سازگاری دارد مانند موزیلافایرفاکس، گوگل کروم، سافاری، اینترنت اکسپلور و اپرا.
منابع آن قابل دسترس هستند: بهترین امتیاز این است که امکان دانلود این منابع به صورت رایگان وجود دارد.

 

1397/08/27 - 11:16:38