پیشنهاد ویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
تلفن ثابت
تلفن همراه

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی

امروزه تبلیغات در هر زمان و شرایطی حتی برای کسب و کارهای بسیار بزرگ لازم و ضروری میباشد. حتما این جمله را از فرد دیگری شنیده اید یا خودتان ایمان دارید که شرکتهای بزرگی مانند کوکاکولا و بنز و آدیداس و بسیاری از شرکت های دیگر هنوز در حال تبلیغات و معرفی محصولات جدید خود هستند. بنابراین در هر حد و اندازه که باشیم تبلیغات میتواند خون تازه ای در رگهای کسب و کار ما ایجاد نماید.


برای سریع موفق شدن در این زمینه بهتر است سایت نیازمندی در یک حوزه و رشته خاص را طراحی نمایید و هدف و مخاطبان خود را دقیقا مشخص نمایید.


در نتیجه داشتن وب سایت های تبلیغاتی در همه گروه ها یا در یک گروه خاص میتواند مزایای بسیار زیاد دیگری نیز برای شما داشته باشد.در این وب سایت ها میتوان انواع موضوعات مختلف را پوشش داد که بعضی از آنها عبارتند از:

1- طراحی صفحه وب گروه کامپیوتر

2- طراحی صفحه وب گروه آموزش

3- طراحی صفحه وب گروه املاک

4- طراحی صفحه وب گروه لوازم

5- طراحی صفحه وب گروه اتومبیل

6- طراحی صفحه وب گروه خدمات

7- طراحی صفحه وب گروه بازار کار

8- طراحی صفحه وب گروه صنعت

9- طراحی صفحه وب گروه ارتباط


مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد.

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم.

 

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.
برای وب سایت های تبلیغاتی تنها دلیل مهم موفقیت، گرفتن تبلیغات زیاد برای وب سایت می باشد. این مسئله فقط با یک راه قابل رسیدن می باشد و آن هم داشتن بازدید زیاد و آن هم هدفمند می باشد.

 

بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد، قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر می باشد.

یعنی وب سایت ما در صورت سرچ کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی در رتبه های اول لیست های موتورهای جستوجو گر باشد. در این صورت تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کرده ایم.

البته این مهم فقط در صورتی اتفاق می افتد که در طراحی سایت ما تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد؛ و نکته مهم که در آخر باید برای این موضوع به آن اشاره کنیم، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.


ویژگی اصلی شیراز دیزاین، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد.مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت تبلیغاتی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

ویژگی اصلی و بارز طراحی سایت برای سایت های تبلیغاتی، داشتن تبلیغات زیاد و همچنین بازدید کننده  می باشد. وب سایت های تبلیغاتی که هماگونه در بالا با انواع آنلاین و آفلاین آنها آشنا شده ایم، در صورت نداشتن مخاطب و همچنین کم بودن آگاهی های خود، با توجه با افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

این سایت ها باید بتوانند با جذب فروشندگان و همچنین خریداران، به تبلیغ در سایت خود، باعث افزایش اعتبار خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند.

در طراحی سایت برای این منظور می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان در نظر بگیریم که قطعا باعث جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که قصد دارند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

 

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی این موارد می باشد:

- تبلیغات رایگان

- تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود)

- تبلیغات هزینه دار

- تبلیغات بنری

- دسته بندی کلی تبلیغات

 

1397/08/30 - 11:23:34